Upute za digitalno provođenje procjene potreba nakon katastrofe

Prvi prioritet tijekom nastale krize; prirodne (poplave, potresi, hurikani) ili krize uzrokovane čovjekom (ratovi, masovna iseljavanja), je utvrditi realne potrebe stradalog stanovništva. Kako to učiniti brzo i efikasno? Upotrebom već postojećeg univerzalnog upitnika za procjene potreba. Sve što morate imate je Android telefon i tehnički već ste spremni!

Navedena uputstva pomoći će organizacijama civilnog društva i njihovim volonterima koristiti digitalizirani upitnik i njime sakupiti potrebne informacije o stanju stradalih na terenu gdje se oni nalaze. Ukoliko je vaša organizacija civilnog društva ili vi kao osoba ste zainteresirani biti uključeni u buduće provođenje procjene potreba nakon kriza, slobodno sam se javite!

Projekt „Jačanje spremnosti humanitarne zajednice kroz standardizaciju i unificiranje prakse za među-organizacijsku procjenu potreba tijekom kriznih situacija” je podržan sa € 4995 financijske podrške Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru EGP grantova.

Osoba za kontakt: Daniel Presečan, Projektni Koordinator, daniel.presecan@adra.hr